• 29 January 2019 - 18:02 (Thornography) Ответов: 0
    Заходит кто-нибудь ещё?
 • 4 October 2018 - 23:19 (jenifer) Ответов: 0
    Toyota Mercedes BMW Lexys 2018 года
 • 30 September 2018 - 20:28 (jenifer) Ответов: 0
    Toyota Mercedes BMW Lexys 2018 года
 • 16 April 2018 - 15:19 (jenifer) Ответов: 0
    Toyota Mercedes 2018 года
 • 12 April 2018 - 17:46 (jenifer) Ответов: 0
    Toyota Mercedes 2018 года
 • 13 March 2018 - 17:03 (jenifer) Ответов: 0
    Замена колодок BMW
 • 13 January 2018 - 09:43 (jenifer) Ответов: 0
    Ремонт автомобилей BMW
 • 1 April 2016 - 18:06 (INSIDIOFER) Ответов: 13
    бесплатный хост от народ рю

14.08.09

Ferrari F430 и 3Ds Max

Благодаря этому уроку вы научитесь создавать, текстурировать и делать рендеринг потрясающе реалистичной модели автомобиля. В данном уроке описан процесс создания автомобиля Ferrari F430.

Моделирование

Урок № 1 Preliminaries Placing the reference images using the 3dsmax Урок № 2 Body (I) Basic shapes using splines Debug splines Урок № 3 Body (II) Surface Modifier Move the plsines at the •D space Урок № 4 Body (III) Editable Polygon conversion Symetry modifier Урок № 5 Body (IV) Polygonal modeling. Segmentations and cuts. Working with vertices. Objects poperties Урок № 6 Body (V) Mesh smooth modifier Polygonal modeling: frontal area details (I) Урок № 7 Body (VI) Polygonal modeling: frontal area details (II) Урок № 8 Body (VII) Polygonal modeling: fontal borders (I) Урок № 9 Body (VIII) Polygonal modeling: fontal borders (II) Урок № 10 Body (IX) Polygonal modeling: fontal borders (III) Урок № 11 Body (X) Elements. Separate the frontal from the main mesh. Урок № 12 Body (XI) Working with Editable Polygon elements Урок № 13 Body (XII) Polygonal modeling: hood and lateral Урок № 14 Body (XIII) Elements. Detaching the hood from the main mesh. Урок № 15 Body (XIV) Elements. Detaching the уpticas. Polygonal modeling: Debuging the car's lateral area. Урок № 16 Body (XV) Modeling the cover. Урок № 17 Body (XVI) Polygonal modeling: adding the lateral details. Air Entrada Урок № 18 Body (XVII) Polygonal modeling: Debugin the air entrada. Урок № 19 Body (XVIII) Detaching the door. Урок № 20 Body (XIX) Modeling the door. Урок № 21 Body (XX) Lateral elements borders. Урок № 22 Body (XXI) Working with vertices: general adjustment to the references. Detaching the back window. Урок № 23 Body (XXII) Modeling the top area air entrada. Урок № 24 Body (XXIII) Debugin the top area air entrada. Урок № 25 Body (XXIV) Polygonal modeling: create the back area polygons. Урок № 26 Body (XXV) Segmentatios and cuts. Debug the back area. Урок № 27 Body (XXVI) Modeling the back area (I) Урок № 28 Body (XXVII) Modeling the back area (II) Урок № 29 Body (XXVIII) Modeling the back area (III) Урок № 30 Body (XXIX) Modeling the back area (IV) Урок № 31 Body (XXX) Modeling the back area (V). Boolean operations. Урок № 32 Body (XXXI) Detach the back area in a new element. Урок № 33 Body (XXXII) уpticas holes borders. Урок № 34 Ruedas (I) Modeling the back-side mirror (I) Урок № 35 Ruedas (II) Modeling the back-side mirror (II) Урок № 36 Accessories (III) Modeling the back-side mirror (III) Back side Opticas Урок № 37 Accessories (IV) Box modeling: the windows join. Урок № 38 Accessories (V) Lateral windows. Урок № 39 Accessories (VI) Back glass. Урок № 40 Accessories (VII) Parabrisas Composition object FusForma (Shape Merge) Урок № 41 Accessories (VIII) Back Difusor (I) Урок № 42 Accessories (IX) Back Difusor (II) Урок № 43 Accessories (X) Escape tubes modeling. Урок № 44 Accessories (XI) Frontal area accessories. Урок № 45 Accessories (XII) Уpticas Урок № 46 Accessories (XIII) Frontal Уpticas Урок № 47 Ruedas (I) Modeling the rim (I) Урок № 48 Ruedas (II) Modeling the rim (II) Урок № 49 Ruedas (III) Modeling the tire Урок № 50 Motor Low Poly: the motor Урок № 51 Inside (I) Back plane background Урок № 52 Inside (II) Dash panel basic modeling. Урок № 53 Inside (II) Dash panel details. Урок № 54 Inside (III) Detair: air conditioner holes. Урок № 55 Inside (IV) Modeling the central console. Урок № 56 Inside (V) Modeling the volante Урок № 57 Inside (VI) Modeling the door's internal panels. Урок № 58 Inside (VII) The competition bacquet seats. Урок № 59 Inside (IX) Fianl details. Logos and lateral lights.

Текстурирование

Урок № 1 Texturing I Урок № 2 Texturing II Урок № 3 Texturing III Урок № 4 Texturing IV Урок № 5 Texturing V

Рендеринг

Урок № 1 - Global Vision Урок № 2 - Irradiancy maps and secondary lights Урок № 3 - Inside illumination and ambient Урок № 4 - System and Materials window Урок № 5 - More about reflexions/refractions Урок № 6 - Reflexions/refractions by default Урок № 7 - Raytrace maps Урок № 8 - Auto-illumination and Caustics. VRay shadows Урок № 9 - Radiosity Урок № 10 – HDRI

Ссылки:

GFXworld ссылка на Depositfiles и Rapidshare архивы Объем загружаемого архива – 67 Мб. Пароль на архив: uboneti Домашняя страница урока
Источник
Архив новостей дизайна
  Copyright © 2004-2024 FireNET.ru Generation time: 0.0146  
html, css validators  

  
   Если желаете написать для сайта свою статью или урок (с вознаграждением!) — напишите нам на web[  ]firenet.ru
   Мы также готовы рассмотреть все предложения по сотрудничеству и рекламе тематических сайтов на нашем проекте.
   Пишите нам и мы обязательно ответим!